Vyriešené záhady
Matrix:
Nechápem, prečo sa týmto zaoberá každý druhý hráč. Matrix nie je záhada ani chyba hry! Je to len medzi priestor medzi mapami. Je v úplne každej 3D hre, bez toho by hry neexistovali! Mnohý by sa teraz pýtali: tak prečo potom sa do matrixu dá dostať? Vchody do matrixu urobili vývojári naschvál, aby sa tam (oni) mohli dostať. A cez matrix sa dá dostať kdekoľvek, napríklad aj do budov a miestností, ktoré sú prístupné len počas misie, alebo ktoré sú len v animačke (napr. Libert City).
*pridám aj foto.
Ghost Vortex:
Ghost Vortex skutočne existuje. Videl som to na vlastné oči. Je na pláži pri Bay Side (pozri na mapu). Je to vlastne vznášadlo. Je zaujímavé tým, že ho nikto nešoféruje a ide samo dopredu. Najskôr po pláži, potom, keď nabúra do skaly odbočí do vody a po chvíli zabrzdí. Zo začiatku veľká záhada. Ale aj na tú sa našlo vysvetlenie. Podľa mňa to je iba kvôli naklonenej rovine, podobne ako pri jednom Ghost Car, ktoré ide samo dole kopcom. Keď sa ku vznášadlo blížite, vznášadlo sa spawne (čiže sa zjaví na potrebnom mieste - menej to zaťaží výkon) no a kvôli naklonenej rovine začne ísť vznášadlo dopredu, odrazí sa od skaly, čiže vlezie do vody ktorá ho zabrzdí. Chcel som moju teóriu odskúšať a tak som išiel o lesa na kopce. Potvrdilo sa mi to. Vortex sa kĺže aj po maličkom kopci stále dole. Aj dopredu, dozadu, dobokov, aj keď som držal všetky brzdy, aj keď som vystúpil, ... Vortex nech sa deje čokoľvek, stále kĺže dole, tak sa vôbec nečudujem, že sa to robí aj na pláži. Nieje to žiadna záhada, sú to len fyzikálne zákony :D.
Toxická studňa:
V Montgomeri blízko za nemocnicou, je rozpadnutá, zakrytá, oplotnená studňa z nápisom BIOWASTE, čo znamená, že je tam biologický odpad. Cez menšiu škáru ale vidno len kopu sena či čo to je. Zaujímavé je, že večer a v noci niektoré tehly studne svietia na zeleno. Keď som sa pozrel po okolí, zistil som že na studňu svieti zelený bilboard z nápojmi Sprunkt. Zo začiatku sa mi to nezdalo, lebo by musel svietiť cez budovu, ale neskôr som zistil, že je viac prípadov, kde svetlá svietia cez steny. Asi je to len chyba hry.
PS: V hmle zelené svetlo nevidno.
Aldea Malvada:
Je to staré opustené mestečko v oblasti Tierra Robada. Pravdepodobne to bol úkryt nejakých vojakov, ktorý sa tam bránili pred nepriateľskými lietadlami, ktoré na nich nakoniec zhodili bomby. Dôkazom sú zničené budovy a RPG (bazuka) pri jednom z nich. Duchovia, ktorých tam niektorý že vraj videli by mohli byť padlí vojaci.
Podzemný komplex v Zombotech:
Podzemie v Zombotech naozaj existuje. Je to na mape, ktorá je zavesená na stene v budove.
Šípka "ty si tu," ukazuje na prízemie budovy. Pod tím je ale dlhý tunel, v ktorom asi je výťah a ten vedie do obrovskej haly. Aj keď budova podzemie má stále je otázne, či sa do podzemia dá dostať.
Miniupdate 21.9.2008: Podľa jedného zaujímavého webu sa dvere do výťahu orváraju raz za dĺhu dobu a je to tiež vchod do iného sveta.
Masové úmrtie:
V San Fierru je na cintoríne na každom náhrobnom kameni rovnaký dátum úmrtia. Je to preto, že na každom náhrobnom kameni je rovnaké meno. To meno je Rockstar games a dátum 1997-2004 :D. Komu by to ale nestačilo, mám ďalšie vysvetlenie. Všade je rovnaký dátum úmrtia preto, lebo v tedy bola vojna pri ktorom zomrelo celé Rockstar. Dôkazom je oficiálna mapa tajných lokácií, kde je cintorín pomenovaný War Memorial.